sobota, 7 czerwca 2014

Libster Awards

Cóż. Wróciłam na bloga i jak to brzmi tytuł ksiązki JB " Dopiero się rozkręcam" . Znalazłam nominację mojego bloga do Libster Awards od http://i-need-a-tough-lover.blogspot.com/ za co naprawdę bardzo dziękuję ♥
W skrócie żebyście nie posnęli : 

Zasady Liebster Awards - jeśli dostałaś nominację od jakiegoś bloggera, oznacza to, że jest pełny uznania dla twojej działalności. Musisz odpowiedzieć na 11 pytań, które on podał. Kiedy już to zrobisz, musisz nominować 11 blogów (informując o tym właścicieli) i ułożyć dla nich własne 11 pytań. Nie możesz nominować bloggera, od którego otrzymałaś. Akcja ta ma za zadanie reklamować blogi z małą oglądalnością.


1. Dlaczego piszesz bloga

To dość trudne pytanie, na które jest milion odpowiedzi, ale głównym powodem jest to, że zawsze miałam słabość do Nialla i stwierdziłam, że historyjki, które wymyślam sobie przed snem mogłyby być dobrym materiałem na rozwinięcie się pod wieloma względami jak i podzieleniem się swoim wyobrażeniem życia z kimś kto jest nieosiągalny i jedynie w taki sposób "jestem z nim".

2. Dlaczego związanego z One Direction?

W 2010 roku koleżanka z Norwegii wysłała mi link do brytyjskiego X-Factor. pierw byłam sceptycznie nastawiona do 5-tki chłopaków śpiewających Torn, ale z czasem ich pokochałam i nie wyobrażam sobie bloga z innymi bohaterami - choć piszę jeszcze o Janoskians to jednak One Direction są tymi pierwszymi i najlepszymi
 
3. Co chciałabyś w życiu osiągnąć?


Chciałabym być kimś ważniejszym. Inspirować ludzi jak Demi Lovato. Pokazać, że nie należy poddawać się nawet jeśli zycie daje największego kopa, a później dobija leżącego. Wiem brzmi to trochę ckliwie i dennie, ale to właśnie chciałabym osiągnąć. Być inspiracją dla ludzi.  

 
4. Do jakich fandomów należysz?


Jest tego naprawdę mnóstwo, ale jestem ( choć pewnie to nie wszystko! ) :

 - Prisoner
 - Lovatic
 - Belieber 
 - Directioner
 - Sheeranator
 - Hutchersoner
 - Janoskianator
 - Mahomie
 - Selenator
 - Mixer
 - Calderic ( choć większość z was może się o to kłócić czy istnieje wgl. taki fandom, ale dla mnie istnieje )
 - Smiler 
 - Kwiatonator
 - Łabądkiem
 - Tribute 

 - Potterhead
 - JAarmy
 - ShadowHunter
 - DeppHead



5. Kto jest twoja ulubioną gwiazda filmową? (Mężczyzna i kobieta)


Aktor : Josh Hutcherson / Johhny Depp / Jim Carrey
Aktorka : Niestety nie mam 

6. Co doprowadza cię do szaleństwa?


W dobrym znaczeniu : Sposób w jaki Niall Horan się uśmiecha 
W złym znaczeniu : Kiedy ktoś kołysze nogą / nogami, a buty wtedy wydają nieprzyjemny zgrzyt ( grrrr )


7. Co robisz jak masz doła?


Zazwyczaj jak psychicznie chora chodze po domu, śpię lub śpiewam Demi Lovato - Neon Lights / Warrior 


8. Jakie jest twoje marzenia?

 
Takim największym jest wreszcie przełamać się i dać namówić znajomym na casting do jakiegoś muzycznego programu. 


9. Co lubisz robić ze swoimi przyjaciółmi?


Zazwyczaj siedzieć w GK lub na "skrzydłach" w Katowicach i robić z siebie bandę debili. 


10. Lubisz chodzić do szkoły?


Lubić chodzić do szkoły, a lubić nauczycieli to dwie różne rzeczy. To pierwsze kocham, ale podejście moich nauczycieli do młodzieży jest naprawdę dołujące.


11. Podaj trzy fakty o tobie.


 - Mam 19 lat, a wszyscy mi mówią, że mam 16
 - Na Katowicach mało osób wie jak mam na imie wszyscy mówią mi " Demi "
 - Mam zamiłowanie do szycia / śpiewania / oglądania filmików DIY na YouTube i próbowania pokazywanych rzeczy własnoręcznie




Wybaczcie, ale niestety nie nominuję nikogo ponieważ ostatnio nie czytam zupełnie żadnych opowiadań i nie wiem nawet kogo bym mogła nominować :C
Jeśli jest ktoś chętny nominuję go i zadam mu pytania ;)

1 komentarz: